So Far Away . . . .. Από το Blogger.

Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Η συγκεκριμένη ανάρτηση πρόκειται για φάρσα που ταξιδεύει στο διαδίκτυο και στη οποία έπεσα και εγώ θύμα !




Ευχαριστώ τη φίλη συνblogger “Συνοδοιπόρος" που με ενημέρωσε και τον φίλο "cosmos" που με πρότρεψε να ενημερώσω τους αναγνώστες ! Ελπίζω κάποια στιγμή να σταματήσουν τέτοιου είδους φάρσες γιατί μόνο αρνητικά αποτελέσματα αποφέρουν !


Αυτό το μήνυμα προέρχεται από την Γαλλία .
Βοηθήστε να κάνει τον γύρο του κόσμου .

Πότε δεν ξέρεις . . . . .

Σας παρακαλώ κοιτάξτε την φωτογραφία ακριβώς από κάτω, διαβάστε το μήνυμα της μητέρας της και στείλτε το μήνυμα αυτό σε όλες τις επαφές σας.

Η κόρη μου 13 ετών, Ashley Flores, χάθηκε εδώ και δύο εβδομάδες.

Εάν στείλετε αυτό το μήνυμα σε όλες τις επαφές σας μπορεί κάποιος να δει αυτό το μικρό κορίτσι.

Έτσι ακριβώς συνέβη με το κοριτσάκι του Steven Point το οποίο βρέθηκε γυρνώντας την φωτογραφία της και στην τηλεόραση.

Το Internet μπορεί όμως να στείλει αυτό το μήνυμα και πέρα από την θάλασσα, στη Νότια Αφρική, Καναδά κλπ.

Σας παρακαλώ στείλτε αυτό το μήνυμα σε όλες τις επαφές σας!!

Με την βοήθεια του Θεού και με τον συναισθηματισμό όλων, η μικρή μου κορούλα θα βρεθεί.

Ζητάω από όλους, εκλιπαρώ όλους να στείλουν αυτό το μήνυμα σε όσο γίνεται περισσότερο κόσμο.

Δεν είναι ακόμη πολύ αργά.

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Οποιοσδήποτε έχει κάποια πληροφορία, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου:: HelpfindAshleyFlores@yahoo.com

Επισυνάπτω την φωτογραφία της κόρης μου.

Όλες οι προσευχές σας είναι σημαντικές και όλες οι προσπάθειες σας είναι αναγκαίες!!

Μόνο 2 λεπτά είναι αρκετά για να στείλετε αυτό το μήνυμα.

Aν συνέβαινε στο παιδί σας θα κάνατε τα πάντα για μία βοήθεια!!!


15 Είχαν Κάτι να Πουν . . . .:

vague 4/5/09 19:21  

Ξέρω πόσο σπαστικό είναι, την ώρα που νοιάζεσαι και θέλεις να βοηθήσεις, να ανακαλύπτεις μια αθώα φαρσούλα εις βάρος σου.

Και σε βεβαιώ λυπάμαι πολύ για όλο αυτό το διαδικτυακό παιχνίδι που στήνουν κάποιοι για να παίζουν με τα αισθήματά μας. Δες λίγο το παρακάτω λινκ

http://www.hoax-slayer.com/ashley-flores.html

Cosmos 7/5/09 08:30  

Σωστός ο "Συνοδοιπόρος"!

Να συμπληρώσω απλά, πως τέτοιες "φαρσούλες" για εμένα, δεν είναι καθόλου μα καθόλου "αθώες"!

Εντάξει, μπορεί να ξεκίνησαν με αθώα κίνητρα αλλά "παίζουν" με έννοιες και θέματα, που κανονικά δε θα έπρεπε, ούτε καν να προσεγγίζονται από τάσεις οποιουδήποτε τύπου φάρσας.

Είναι υπεύθυνες για την αύξηση της, έτσι κι αλλιώς μεγάλης μας αδιαφορίας περί των κοινών και του πόνου προς τον συνάνθρωπό μας που, για εμένα αυτό το αποτέλεσμα, είναι τραγική "αναπηρία" για το ανθρώπινο είδος, σε βάθος χρόνου.

vague 7/5/09 13:07  

Cosmos, έχεις δίκιο. Λίγο λίγο, η αδιαφορία για τόσο σημαντικά ζητήματα μας έχει κάνει ζωντανά κρέατα, οπότε πράγματι η ενοχή αυτών που πυροδοτούν τέτοιες αντιδράσεις από μέρους του συνόλου, είναι η σοβαρότερη όλων. Μια δυο φορές να δει κανείς ότι η έκκληση για βοήθεια που έφτασε στα χέρια του ήταν ένα hoax, δεν δίνει πια καμία σημασία από εκεί και πέρα σε παρόμοιες κραυγές.
Σ' εμάς πάλι όμως καταλήγει η ευθύνη να ψάχνουμε για εγκυρότητα της κάθε τέτοιας πληροφορίας κι εκεί το ζήτημα περιπλέκεται σημαντικά.

Ελενα καπακιώτου 7/5/09 19:49  

και εγω που πιστεψα??

So Far Away 7/5/09 19:51  

Συνοδοιπόρε , Cosmos ,

Καλή μου φίλη και φίλε , βασικά σας ευχαριστώ που μου ανοίξατε τα μάτια ! Το θέμα μου το έστειλε μια φίλη με e-mail ! Σκέφτηκα οτι με αυτό το τρόπο ίσως να έβαζα και εγω ένα λιθαράκι βοηθειας . . . έκανα λάθος ! Πάντως αν μου ξαναδοθεί η ευκαιρία να βοηθήσω , παλί το ίδιο θα πράξω ! Συμφωνώ σε όλα όσα λέτε και . . . η ζωή συνεχίζεται !

Τα λέμε !

So Far Away 7/5/09 19:57  

zinaa kapa ,

Εγώ να δεις . . . . .

vague 8/5/09 07:00  

So far away... δεν φαντάζεσαι πόσο σε καταλαβαίνω.
Η λύσσα μου εναντίον των hoax γεννήθηκε μετά την απόγνωση που ένιωσα όταν είδα ένα μέιλ σχετικά με ένα Περσάκι που είχε τάχα κλέψει και η τιμωρία του ήταν τάχα να του πατήσει το χέρι ένα φορτηγάκι.
Δεν υπερβάλλω όταν λέω ότι ούρλιαζα από την απελπισία, η οποία όμως έγινε απίστευτος θυμός, όταν έμαθα ότι αυτό ήταν ψέμα. Έχω γράψει κι ένα ποστ σχετικά. Αν θέλεις διάβασέ το.
Από τότε έγινα φανατική hoax hunter. Αναστέλλω οποιοδήποτε συναίσθημα, μέχρι να βρω επιβεβαίωση για την πληροφορία. Αυτή η τακτική, όχι μόνο με κάνει να νιώθω ότι δεν καταφέρνουν να με βάζουν στα όποια παιχνιδάκια τους αλλά και μου κάνει καλό επειδή αυτή η αναστολή με βοηθάει να χειρίζομαι καλύτερα τις συναισθηματικές μου αντιδράσεις. Τα θερμά συναισθήματα είναι πολύ ψυχοφθόρα για τους υπερευαίσθητους κι έτσι τα συγκρατώ για τις περιπτώσεις που αποκαλύπτεται ότι κάτι τελικά ήταν αλήθεια.

Cosmos 8/5/09 18:08  

Πράγματι "περιπλέκεται" το θέμα, ακόμα κι αν προσπαθεί κανείς απλά, να εξακριβώσει την αλήθεια κάθε τέτοιας "δημοσίευσης".

Δεν ξέρω αν γίνεται πρακτικά από τον καθένα μας να το κάνει αυτό κάθε φορά. Φοβάμαι όμως πως δε θα γίνεται.

Εκεί που ,κατά τη γνώμη μου όμως, επιβάλλεται μια τέτοια πρακτική, είναι όταν αποφασίζουμε, με όλη την καλή μας συνείδηση βέβαια, να αναδημοσιεύσουμε μια τέτοια "είδηση". Ε, εκεί πραγματικά οφείλουμε να ελέγξουμε ενδελεχώς την ακρίβεια της λαμβανόμενης πληροφορίας.
Διαφορετικά, δεν είμαστε απλώς θύματα της παραπληροφόρησης αλλά προχωράμε, ακόμα χειρότερα, σε κατάσταση "πιονιού" που, με τις πράξεις μας, επεκτείνουμε την "αλυσίδα" της απανθρωπιάς.

Δεν μπορώ να κατηγορήσω ή να καταδικάσω κυριολεκτικά, μια τέτοια εξέλιξη, δεδομένου ότι δεν προέκυψε από συνέχιση της κακής αρχικής πρόθεσης.
Με λυπεί όμως κάθε τέτοια αναπαραγωγή, γιατί προλαβαίνει να πληγώσει όσους αισθάνονται ακόμα ή να επεκτείνει την αδιαφορία όσων την έχουν ήδη πατήσει ακόμα και κάποιες λίγες φορές.

Δεν κρύβω ότι με το που είδα αρχικά την ανάρτηση, σκέφτηκα αμέσως να την επαναρτήσω και στο δικό μου blog καθώς και να την στείλω σε email πολλών γνωστών μου, μήπως και προλάβω έτσι, να προσθέσω κι εγώ το δικό μου μικρό λιθαράκι στην πιθανότητα μιας ευνοϊκής εξέλιξης, του περιγραφόμενου περιστατικού δεδομένου ότι πρόλαβε και με συγκλόνισε.
Όμως συγκρατήθηκα και πρόλαβα να διαβάσω ευτυχώς, το σχόλιο της "Συνοδοιπόρου" που και την ευχαριστώ προσωπικά γι αυτό!

Ελπίζω στο άμεσο μέλλον, να βρεθεί ένας καλός τρόπος, έγκαιρου αποκλεισμού τέτοιων περιπτώσεων.

Τί άλλο να πω;!
Απλά λυπάμαι...

vague 8/5/09 18:41  

Cosmos, δεν υπάρχει τρόπος να αντιμετωπιστεί. Έχω ψάξει αρκετά το ζήτημα, εξήγησα γιατί παραπάνω. Η μόνη λύση είναι να είσαι τόσο σχολαστικός όσο είμαι εγώ, πράγμα που όπως παρατήρησες δεν είναι και τόσο εύκολο, γιατί θέλει πολύ ψάξιμο και χρόνο. Εγώ ψάχνω μόνο αυτά που φτάνουν σ' εμένα με μέιλ και όσα αναρτώνται, επειδή δεν είναι και τόσα που τουλάχιστον εγώ βλέπω, ώστε να μην προλαβαίνω να κάνω την παρέμβασή μου όπου χρειάζεται.
Υπάρχουν σελίδες ενημέρωσης για hoax πάντως αν ενδιαφέρεσαι. Το ψάξιμο γίνεται κουραστικό όταν ένα θέμα δεν περιλαμβάνεται στη συλλογή hoax των συγκεκριμένων σελίδων.

Cosmos 9/5/09 09:25  

Εντάξει είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς σε κάθε περίπτωση το τί συμβαίνει.
Όμως, όταν τελικά γνωρίσει και δει ότι είναι ψέμα και έχει προλάβει να αναδημοσιεύσει, εν αγνοία του, αυτό το ψέμα, δεν οφείλει, έστω μετά, να αποσύρει την αναδημοσίευσή του ή ακόμα καλύτερα, να την αναδιαμορφώσει έτσι ώστε να λειτουργεί ανάποδα δηλαδή προειδοποιητικά και ανατρεπτικά σε σχέση με το περιεχόμενό της;!

Εδώ έρχεται να κουμπώσει αυτό που λέω με την παρούσα ανάρτηση.
Εγώ δηλαδή περίμενα να έχει ήδη τροποποιηθεί το κείμενό της, έτσι ώστε να ξέρει κατευθείαν όποιος την βλέπει πια, το τί ΔΕΝ ισχύει!
Αυτό θα ήταν ενημέρωση.

Το να παραμένει όμως ακόμα έτσι και να εξαρτάτε η άποψη του αναγνώστη της, απ' το αν έχει τον επιπλέον ελεύθερο χρόνο, να το ψάξει περαιτέρω, έστω και με τα σχόλια που κρέμονται σε αυτήν, ε, δε το βλέπω και σωστό.

Θέλω να πιστεύω πως εδώ συμβαίνει από καθαρή παράλειψη γι αυτό και το θίγω έτσι, ώστε να μεριμνήσει ο "So far away" μας, σχετικά έγκαιρα πια.

Δεν θα πρότεινα να την διαγράψει τελείως. Άλλωστε υπάρχουν πια και σχόλια σε αυτήν.
Αν ήμουν εγώ π.χ., θα την άφηνα σε μια μεγάλη παράθεση, με κατάλληλη προειδοποίηση από πριν και σχετικό σχολιασμό μου μετά (στην ίδια την ανάρτηση).

Τί λες κι εσύ "So far away" μας;

So Far Away 10/5/09 10:13  

cosmos,

Καλέ μου φίλε !

Έχεις απόλυτο δίκιο . . .

Πες ότι ξενέρωσα από το την όλη φάση και προχώρησα σε νέα ανάρτηση , όμως με το τρόπο αυτό άφησα να αιωρείται αυτή η κατάσταση , αφού σχεδόν κανείς δε θα μπει στη διαδικασία να διαβάσει τα σχόλια και να καταλάβει . . .

Sorry λάθος , θα φροντίσω να τακτοποιήσω το θέμα !

Τη καλημέρα μου !

Ανώνυμος,  20/5/09 10:01  

Πως το κατάλαβες;

Cosmos 21/5/09 15:34  

"Τέλος καλό, όλα καλά" λέει ο "σοφός" λαός μας!
Τώρα και σοφός να μην είναι, για σωστό μου φαίνεται αυτό!

Σ' ευχαριστώ με τη σειρά μου, που αναφέρθηκες και στο όνομά μου, αν και πιστεύω να καταλαβαίνεις, πως η παρέμβαση μου δεν είχε βέβαια αυτό το σκοπό.
Ωστόσο η πράξη σου αυτή σε συνδυασμό με την αντιμετώπιση της ίδιας της κατάστασης, νομίζω ότι φανερώνει μια ευγενική αν μη τι άλλο φυσιογνωμία!

Ευχαριστώ και πάλι!

marios 3/12/19 19:42  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
marios 3/12/19 19:43  

μπράβο πολύ κάλο άρθρο

υδραυλικός Αθήνα

Copyright © 2009 "Αντε να Δούμε" – So Far Away / Web Development Services

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP